PODGORICA-Rekonstrukcija puta Dinoša-Cijevna Zatrijebačka, odnosno do granice sa Albanijom započela je 17. jula i trebalo bi da bude završena za godinu. Nakon rekonstrukcije ove dionice, regionalna saobraćajnica od Podgorice do Gusinja biće dugačka 75 kilometara.
Inženjerka Uprave za saobraćaj Svetlana Janjević, koja je koordinatorka radova na rekonstrukciji puta Dinoša-Cijevna Zatrijebačka, saopštila je Pobjedi da je ovaj putni pravac dugačak 17,3 kilometara, a da je izvođač radova podgorička kompanijaTehnoput.
“Vrijednost radova je oko devet miliona eura, a ugovoreni rok za završetak posla je sredina jula naredne godine”, precizirala je Janjević.
“Vrijednost radova je oko devet miliona eura, a ugovoreni rok za završetak posla je sredina jula naredne godine”, precizirala je Janjević.
Ova dionica puta se završava do novoizgrađenog graničnog prelaza Cijevna Zatrijebačka Grabom na granici sa Albanijom, koji je završen, ali još nije funkcionalan.Ova dionica je dio regionalnog puta od Podgorice do Gusinja koji najvećim dijelom prolazi kroz Albaniju. Dio puta koji ide kroz Albaniju je završen, a ideja o povezivanju Gusinja i Podgorice preko Albanije stara je decenijama. Od glavnog grada do Gusinja, putnim pravcem kroz kanjon Morače, putovanje traje nešto duže od tri sata. Toliko je potrebno da bi se prešla udaljenost od oko 200 kilometara.Nakon rekonstrukcije ovog jedinog preostalog dijela regionalnog puta, saobraćajnica od Podgorice do Gusinja biće dugačka oko 75 kilometara, odnosno put do Gusinja će biti kraći za oko 120 kilometara.
Prema njenim riječima, eksproprijacija zemljišta pored ove saobraćajnice je u toku, pa treba riješiti imovinsko-pravne odnose, naročito na prvom dijelu ove dionice koja prolazi kroz naseljeno područje.
“Pored postojećeg puta ima i državnog zemljišta, naročito na desnoj strani, ali ima i privatnog, naročito u prvih kilometar i po puta koji prolazi kroz naseljeno područje, gdje ima eksproprijacije i sa lijeve i da desne strane puta, sa obzirom na to da se u tom dijelu rade trotoari sa obje strane saobraćajnice, odnosno pravi se, maltene, gradska saobraćajnica”, objasnila je Janjević.
“Pored postojećeg puta ima i državnog zemljišta, naročito na desnoj strani, ali ima i privatnog, naročito u prvih kilometar i po puta koji prolazi kroz naseljeno područje, gdje ima eksproprijacije i sa lijeve i da desne strane puta, sa obzirom na to da se u tom dijelu rade trotoari sa obje strane saobraćajnice, odnosno pravi se, maltene, gradska saobraćajnica”, objasnila je Janjević.